dinsdag 25 juni 2019

DE ZEEPKIST BLAKE EN MORTIMER HET VERHAAL GAAT VERDER

 DE ZEEPKIST BLAKE EN MORTIMER HET VERHAAL GAAT VERDER

November / December lijkt ver weg maar de soap rond om Blake en Mortimer gaat verder.
Enige weken terug ontvingen we het bericht met het verzoek om ons licht te laten schijnen over Blake en Mortimer de vallei der onsterfelijken.
Het idee was om de oplage van de zogenaamde bibliofiele eitie te verhogen en een bijdruk te maken van deel een.
Prima plan volgens ons al ging er al wel een gerucht voor een bundel.



De kogel ging door de kerk en het resultaat is dat de oplage van de bibliofiele uitvoering niet word aangepast.
Er word een bundel aangekondigd.
Dit is ook alle info die ik nu heb.
Prijs en uitvoering nog onbekend.
Vijfentwintig exemplaren zijn besteld en de inschrijving is geopend.
De lijst word op deze blog gepresenteerd natuurlijk niet onmiddelijk bijgewerkt
Ik hoop en ga er van uit dat deze hoeveelheid ook word geleverd.
Ik ben geen speculant maar een verkoper en liefhebber van strips.

Dan blijft nog open.
De bibliofiele editie van Blake en Mortimer De vallei der onsterfeljken deel twee bibliofiele uitgave.
We ontvingen van deel een achtien exemplaren.
Hoe verdeel je die eerlijk.


Mijn oplossing je komt op de lijst als je een foto van jezelf stuurt met een exemplaar van deel een in de hand.
Lekker lullig maar dat lijkt mij het meest fair.
De foto's worden niet gepubliceerd.


Bundel:
01 Joop Schreurs
02 Fons van Erp

Bibliofiel deel twee
01 Joop Schreurs
02 Fons van Erp

Gebruikte illustratie aleen ter info.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten